Årets kanske mest självgoda julkalender, lucka 11

För ett år sedan så hade Egoina en julkalender. Den var precis så här. På pricken. men jag kunde inte gärna ta efter konceptet med en gång, för det hade ju bara varit ett fantasilöst plagierande. Så jag gör det ett år i efterhand istället, när alla har förträngt alltihop. Detta kommer bli ett enda långt, drygt navelskådande.


11. Jag går mest och väntar. På att livet ska höja svårighetsnivån några snäpp. Som God Mode i God of War, ungefär. Helt galet svårt. För ärligt talat, är detta allt? Bristen på motgångar är nästintill total just nu. Har varit i flera år. Skola - Lätt. Kärlek - Lätt. Jobb - Lätt. Och hälsan i behåll som pricken över i. Känns som en fånig sak att blogga om, men jag ska snart iväg på julfest, och detta var det första jag kom att tänka på. Okej, där har vi förvisso en motgång - Jag kan inte bestämma mig för vad jag ska ha på mig.

Nej, jag får fan se till att dislocera en axel snart, annars avlider jag av dekadens.




Lucka: 1-4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Andra bloggar om: ,

Kommentera här: