Årets kanske mest självgoda julkalender, lucka 5

För ett år sedan så hade Egoina en julkalender, där hon avslöjade en sak om sig själv varje dag. Jag kunde inte ta efter det med en gång, för det hade ju bara varit ett tråkigt, fantasilöst plagierande. Så jag gör det nu istället, ett år i efterhand. Nu när alla har förträngt alltihop. Detta kommer bli en enda lång, dryg egotripp.


5. Trots att jag är vänsterdominant så det skriker om det (i min lilla hjärna, det vill säga), försöker jag ändå bejaka min kreativa sida mest hela tiden.
Idag, till exempel, har det julpysslats så det står härliga till. Jag har då försökt mig på diverse kreativa lösningar. För hur kul är det egentligen att göra precis som man alltid gjort? Se bifogade bildbevis nedan.


Julgranskulor fästa i hängampel med gem ...



Samma julgranssubstitut på avstånd ...



Playstationlussekatter! You know you want them ... Jfr.



Årets julgran. Bättre än förra årets, helt klart ...



En stång, för de som kanske hellre vill fira festivus ...


Lucka: 1-4
Andra bloggar om: ,

Kommentarer:

1 ViDu:

Vad julmysigt ni har det! Ska kolla mer på fredag. Vi ses.

Kommentera här: