Årets kanske mest självgoda julkalender, lucka 6

För ett år sedan så hade Egoina en julkalender, där hon avslöjade en sak om sig själv varje dag. Jag kunde inte ta efter det med en gång, för det hade ju bara varit ett tråkigt, fantasilöst plagierande. Så jag gör det nu istället, ett år i efterhand. Nu när alla har förträngt alltihop. Detta kommer bli en enda lång, dryg egotripp.


6. Jag bakar världens bästa pepparkakor. Mina pepparkakor äger dina pepparkakor. Och dessutom är de godare, för degen är hemmagjord.





Imorgon ska glasyren på, och sen ska de hängas upp. Därefter antagligen ätas. Lönlöst att lägga tid på pepparkakor om de inte ska ätas i slutändan, menar jag.


Lucka: 1-4, 5
Andra bloggar om: , ,

Kommentarer:

1 olatidman:

nice! ha en trevlig andra advent

2 sonjaponja:

du är typ sjukt nördig. det är bra. utan nördar vore bland annat även jag ganska död.

3 Robert:

tack, och tack :-)

Kommentera här: