RE: Hubba Bubba Soda?

Subject: RE: Hubba bubba soda?
Date: Fri, 9 May 2008 13:05:40 +0200
From: Wrigley Scandinavia AB
To: ****************************

Hej, tack för mail.

Enligt våra uppgifter har Hubba Bubba Soda inte sålts i Europa, utan endast i USA, och vi har just nu inga planer på att lansera i Sverige.

Har du kunnat köpa den här är det sannolikt någon som direktimporterat från USA.


Vi beklagar att vi inte kunde vara till mer hjälp.

Mvh

Ingrid
Konsumentrelationer

Så då vet jag det. Fast Ben & Jerry lät ju också lite tveksamma när jag undrade om de skulle lansera Bohemian Raspberry här, och se bara hur det gick. Men det ser onekligen mörkt ut för tillfället. Får nog ta och trösta mig med ett par skopor Queenglass. Och kanske en kall öl på det. Men först en promenad. Full rulle idag, således.



Andra bloggar om: , , , , , , ,

Kommentarer:

1 Emma Ellen:

Har dom inte Hubba Bubba Soda på Gray's? Har för mig det iaf, fast det var länge sen jag var där. Och nu har du väl inte en Gray's runt hörnet.

2 Robert:

Hehe, nej jag har ju inte det tyvärr. Hittade inget på www.grays.se iaf, vet inte om de har hela sitt sortiment där dock.

4 Häxan surtant:

hej jag är jävligt sur på dig för du är så jävla ego! Får jag bara fråga dig en sak om jag kan få dit telefonnummer. Jag skulle bli jävligt glad om jag får dit telefonnummer(:

5 Robert:

Svårt att se vad det skulle tillföra? Svarar aldrig i tfn, och skriva till mig kan du göra här, på twitter, på ask.fm, på dayviews, osv?

Kommentera här: