Bohemian Raspberry

Hittade via den här bloggen, som jag av någon outgrundlig anledning har följt sen i våras utan att kunna ett enda ord spanska eller om det nu är portugisiska, den här bilden:

image317

Första reaktionen: Wohoo, en Queen-glass! Sen kommer tvivlet, det kan ju faktiskt röra sig om hallon som dom av någon anledning anser smakar bohemskt. Sen la jag märke till den lilla galileo, galileo-pratbubblan, och nu är jag bara sugen på glass!

En del av pengarna som försäljningen genererar går till Mercury Phoenix Trust (en fond som skänker pengar åt diverse projekt som bekämpar AIDS, som upprättades efter Freddies död). Verkar dock tyvärr bara finnas i Storbritannien.

För att slutligen citera min favorit-Queenblogg (näst efter Brian Mays blogg då): "Palabras del mismo May al describir el helado: "It's Queentastic! Rhapsolicious! So cool it's not funny! But only if the next one is 'We Will Chock You'!". Ejale, grande May".



Andra bloggar om: , , ,

Kommentarer:

1 Emma:

Varför inte fråga, http://www.benjerry.se/
Dom kanske kan börja sälja den i Sverige?

2 QUEEN - my passion:

självklart finns bohemian raspberry i sverige, den är standard i min frys :)

älskar queen precis som du, skulle offra min brorsa för att få vara med på wembleykonserten.

Kommentera här: