Slutspel (uppdaterad)

Beskuren skärmdump från Aftonbladet nyss.
 
Tycker HV71 kan titta länge och noga på bilden ovan, för närmare än så där kommer de nog inte komma Le Mat på ett par år. Jag var i början av säsongen positiv till det nya playin-konceptet för lag 7-10, då jag tänkte att ett eliminerande av "ingenmansland" (plats 9-10) skulle hålla spänningen kring strecken igång längre. Har tänkt om nu, för efter den säsong som HV presterat (hittills) så är det ett skämt att de inte påbörjat sin sommarledighet redan. 
 
Och ryktena stämmer; jag använder fortfarande WinAmp ibland. #nostalgi
 
 
 
Tillägg: Det kan tyckas som att jag sparkar nedåt nu, då jag håller på laget som gled igenom och avslutningsvis även vann grundserien. Det är dock inte sant, då jag ju inte spelar själv. Skellefteå fortsätter konsekvent att tacka nej till mina löneanspråk. Senast erbjöd jag dem till och med pengar för att få spela.
 
Andra bloggar om: hockey, slutspel, winamp

Kommentera här: