Asfalt

Är det bara jag, eller känns det inte lite som om folk röstar på den låt som är minst dålig nuförtiden? Jag lyssnade nästan genom hela skiten, till och från, i milt berusat tillstånd. Och det var inget vidare. Inget vidare alls. Tips: Ekströms jordgubbskräm + Smirnoff Vodka = Helt okej kombination. Smugglar spriten förbi smaklökarna. Fiffigt värre. Men vi spöade i alla fall Finland. Där fick de jävlarna för att de välförtjänt snodde bronset från oss i hockey-VM. Jävla sätt liksom. Det gäller att veta sin plats. Sverige är bäst i världen i allt. Det fick jag lära mig i skolan. Nästa år skickar vi nån som inte sminkar sig så att inte ögonen syns. Jag tänker rymdinsekt, men jag tror att jag redan använt mig av den liknelsen tidigare. FUck då. Gotta keep it fresh.



Andra bloggar om: , , , , ,

Kommentarer:

1 listoplisto:

Kräm + sprit? Åo maj gadd!

2 Anonym:

vguks<z

Kommentera här: