Snuvad

Titta på första bilden. Den heter DSC09999, visar på vad som händer om en duschstång och lite kreativitet möts ovanför ett sovrumsfönster, och är således den 9999:e bilden jag tar med min kamera. Titta sedan på andra bilden. Det är nästa bild jag tog med kameran, föreställer en post-it i botten på min frukosttallrik och avser visa på att jag har världens bästa sambo. Den borde heta DSC10000, och vara något av en milstolpe för mig och min kamera. Men icke. Den heter DSC00001. Jag känner mig lurad. Fan ta er, Sony. Om inte garantin för kameran gått ut i slutet av 2003 så hade jag reklamerat skiten.






Kommentarer:

1 M:

Naaaaw.. stackars. Men vi vet juh sanningen. =) Älskar dig min lilla sockertopp. Vi ses. Puss

2 ViDu:

Gullig sambo du har=) Smart konstruktion med duschstången. Det blev jättebra!

Kommentera här: