Fototriss: Gissa filmen

Okej, tre bilder, en film i åtanke. Bara att gissa på. Svaret finns annars här. En ledtråd kan ju vara att ninjorna (som inte är ninjor) i filmen inte (nödvändigtvis) är pirater. Dock upphäver de gärna tyngdlagen, vilket (det är meningen att) Chris the Ninja Pirate ska illustrera åt oss i bild nummer 3. En annan ledtråd kan vara att det är en av de bästa filmerna någonsin, och något av ett återuppfinnande av hela Wu Xia-genren. Fler fototrissar finns här, men det visste ni garanterat redan, smarta som ni är.








Andra bloggar om: ,

Kommentarer:

1 Nettan:

Jag tjuvkikade! Jag har inte sett den filmen.

Fina bilder.



Ha det så gott // Nettan

2 Tuss:

jag vet vilken! (cthd?) har inte sett, borde jag? har inte så mycket till övers för hittepå!

3 princexswe:

Ja men nu går det som på räls. Rätt gissat igen ;-) Fantastisk tolkning du bjuder på.

4 Twiggy:

Svår, eftersom att jag inte sett den filmen.

5 Lavynnia:



Nei, aldri sett denne filmen her. Ha det godt!



6 Pialotta:

Det var sådana här filmer som min son hyrde, då han var mycket mindre än nu.. MEN, tror inte jag sett den här. Vackra och roliga bilder bjuder du på:-))

7 eva b:

Här gick jag bet! Men vad gjorde det! Gillade dina bilder!

8 Monika:

Oj, vad svårt! Aldrig hört talas om filmen! Men bra triss när man sett vilken film det gäller.

9 Helena/Bildbloggerian:

Åh, det är en fantastisk film! Och mycket bra tolkat i dina bilder :)

10 ViDu:

Gillar den gömda draken....

11 Anni:

Ja, den tog jag! Och vilken fantastiskt bra film det är! Snygg triss!

12 Majsan:

"The mask" tror jag en film heter.. men kikade på svaret.. det var ju inte precis rätt..

13 Jah Hollis:

Den fixade jag direkt eftersom jag sett denna fascinerande film.

Crouching Tiger, Hidden Dragon förstås. Snyggt jobbat med bilderna.

Kommentera här: