Fototriss: Avlång

God morgon. Söndag. Fototrissdags. Tema: Avlång. Bild 1: Nelsonkolonnen på Trafalgar Square, världens 4:e mest besökta turistattraktion med 15 miljoner besökare per år. Det är en hel del. Den är även väldigt avlång. Bild 2: Fredskallan (Spathiphyllum wallisii) blommar. Och ... Ståndaren? Pistillen? ... är avlång. Bild 3: Bruce. Han är avlång. För han är en tusenfoting. Mixtrade lite med histogrammet så att ni slipper se oredan i köket i bakgrunden. För att jag är på mitt omtänksammaste humör idag. Över och ut.

Trafalgar Square

Spathiphyllum wallisii

Bruce

Andra bloggar om: , , ,

Kommentarer:

1 princexswe:

Fin triss du bjuder på. Klockren. Jag röstar på första bilden eftersom jag gillar storstäder.

2 ViDu:

Fina bilder! Gillar Bruce...

3 Jah Hollis:

Bruce blir min favorit. Han ser godmodig ut. :-)

4 Bibbi:

Ole dole doff - jag väljer London-bilden. Mets för att jag älskar London och du fick mig att längta tillbaka dit.

/Bibbi

5 Majsan:

Fina bilder av avlångt. Sista bilden gillar jag skarpt.

Kommentera här: