Fototriss: Baksidor

Kul tema på fototriss denna vecka. (Baksidor, utifall att ni inte bemödat er att läsa rubriken). Bild 1 föreställer baksidan av citadellet här i Landskrona. Jag har inga kommentarer angående foten i förgrunden. Bild 2 är baksidan av en staty nere vid Strandpaviljongen. Den har säkert ett namn, men önskar vara anonym. Därav kameravinkeln. I bakgrunden ses för övrigt Danmark i horisonten. Och angående bild 3 så har jag inga som helst kommentarer där heller. Bara att jag hade väldigt mjöliga händer den dagen.








Andra bloggar om: , ,

Kommentarer:

1 Annika Lund:

Tack för titten och din kommentar. Är själv väldigt förtjust i den bilden du gillade mest. Här inne hos dig blir det den sista bilden som blir min favorit. Det bakas och det är en bak och baksida. Fyndigt värre.

Ciao Annika

2 Gärdsmygen:

Jag gillar statyn mycket. Hon ser så nöjd ut där hon sitter på stenen och blickar ut över sundet.

3 lilalili:

Statyn är en verklig höjdate, men min favorit blir din sista bakbild!

Hoppas du har en skön söndagskväll!

4 ViDu:

Gillar sista bilden bäst. Handen sitter perfekt.

5 Majsan:

Vilka underbara baksidor!

6 Jah Hollis:

Det hade varit en fin triss om det inte varit för den där foten... :-D

Kommentera här: