Världens bästa dagen efter

Det blev väl ungefär fyra timmars sömn i natt, men ändå inga tunga ben eller ögonlock idag; tvärtom, snarare. Dagens soundtrack är givetvis denna (vad annars?), dagens bästa krönika står Lasse Anrell för, och dagens bästa bild hittade jag här:

"Nu ska silver bli guld för Linköping"

Min hjärna vågar fortfarande inte riktigt lita på att det här faktiskt är på riktigt. Inte efter så många hundår av Kvalseriemissar och skitmatcher mot storklubbar som Vallentuna, Vännäs och Teg. Observera för övrigt att Renberg pekar med långfingret.


Andra bloggar om: , , , , ,

Kommentarer:

1 Hanna:

hejhejhallå! var ett tag sedan jag var in här. här var det nytt! var tydligen för länge sedan jag var här. på återkommande! :9

2 Malin:

mmm...jag har läst det så många gånger idag - mest för att övertyga mig själv - så snart, snart kanske jag tror det.



Matchen igår känns fortfarande som en feberdröm - eller ungefär som dendär migränreklamen på tv - och jag väntar bara på att vakna upp till den bistra verkligheten.



Men, tydligen är det verkligen så. Och även om jag bara tror att jag inbillar mig, så var världen faktiskt vackrare imorse.

3 Frido:

Du skrev en blogg om färjestad för några månader sen eller när det var. Den borde passa nu.

Kommentera här: