Fototriss: Hett

Veckans tema är hett. Så vi kör väl på det. Bild 1 talar kanske för sig själv. Eld är ... tjaa ... något med hög temperatur. Det har med exoterma reaktioner att göra. Bild 2 däremot, kan kanske behöva utvecklas lite. Det är några blivande chiliplantor. Såna är heta att äta. Det har med capsaicin att göra. Och bild 3 är undertecknad i min sjuksköterskeoutfit. Ganska hett, inte sant? Det har med renodlad sex appeal att göra (obs; självdistans).








Såå ... Vilken bild är hetast nu då?

Andra bloggar om: , , , , ,

Kommentarer:

1 foto CHIP:

Det var svårt att välja här men jag fastnar för första bilden för den är extra intressant och full av glöd :)

2 Bosse:

Snygg triss med kul knorr. Jag lägger min röst på "the hot nurse".

;-)

3 Kadermo:

Tja, du är naturligtvis het på arbetsmarknaden...

4 Jah Hollis:

Snygga bilder alla tre, men en snygg sjuksköterska känns alltid lite extra het. ;-)

5 lilalili:

Verkligt heta bilder i din triss! Klart att den heta sköterskan med den svala handen känns som en favorit idag när jag är febrig ;)

Ha en skön söndag! Kramis

6 marie roxbro:

Snygg triss...första bilden är så läcker

7 Barbro S:

Tredje bilden är roligast, men elden blir nog min heta favorit.

8 Nilla:

Vilket bra inlägg! Ha en fin dag.

9 Erik "Semlan":

Hetaste bilden? Ja en "het sjuksköterska" tillhör även mina drömmar. Men jag gillar första fotot mest. Det syns hur het elden är, eldslågorna är så där "gasiga". Flott foto! :-)

10 Majsan:

Haha.. jag gillar verkligen Dina tolkningar.. speciellt den sista.. ;)

11 ViDu:

Gillar alla tre bilderna men första får nog min röst. Man blir nästan hypnotiserad av lågorna.

12 Bibbi:

Valet står mellan bild ett och tre. Hmmmmmmmm jag tror jag väljer the hot nurse. ;)

Kommentera här: