Låtlistan till Guitar Hero: Metallica släppt

Finns att läsa här för den intresserade, och obligatoriskt åsiktsappendix återfinns här. Många trevliga överraskningar, som Dyers Eve, No Leaf Clover, Seek and Destroy, och så klart Stone Cold Crazy (av Queen). Och givetvis en hel del väntade spår som Master of Puppets, Enter Sandman, Welcome Home (Sanitarium), The Unforgiven och company. Hade dock gärna sett The Call of Ktulu istället för Orion, och alltid lika underskattade Leper Messiah hade passat perfekt in i mixen. Enligt mig. Och förbannat jävla synd att de hoppade över underbara ...And Justice For All. I övrigt kan jag knappt bärga mig.




Andra bloggar om: , , , , , ,
Det där 'enligt mig' är för övrigt det övergripande temat här på bloggen.

Kommentarer:

1 Anonym:

Från det ena till det andra. Var tror du om nya "Punch out" till Wii?

2 Robert:

Hoppas det kommer funka bättre med kontrollerna än vad boxningsdelen av Wii Sports gjorde. Får det hyfsade recensioner kommer jag lätt att köpa det iaf. Eller vem försöker jag lura, jag kommer antagligen köpa det oavsett vad folk säger.

3 Frido:

Visst skulle det en ny, mera avancerad kontroll till Wii?

4 Robert:

Har för mig att jag sett nån liten pryl som man klickar på, som ökar rörelseprecisionen på nåt vis, är det den du tänker på?

5 Frido:

Jaa, nått sånt. Det är visst nån ny kontroll med nått 3d gyro, men jag hittar ingen info om det någonstans :P

Kommentera här: