Hurra för mig!




Skratta ni bara. Jag sitter här med influensa, när jag borde vara ute på min efterlängtade praktik som börjar idag. Och om vi förlorar mot Modo ikväll, så kommer jag fan i mig att behöva den här fåniga skivan. Och då, kära läsare, förstår ni att jag sjunkit lågt. Ja, givetvis lägre än Glocalnet (suck...). Till och med lägre än Skellefteås formkurva.


5 senaste: 1 vinst, 4 förluster.

Jag är dock inte fullt lika pessimistisk som herr Wennerholm verkar vara. Men det är inte utan att det finns vissa tendenser som pekar åt det hållet. Redan för två år sedan redogjorde jag för vikten av att spela bra i januari. Något som vi verkligen inte gjort hittills. Det börjar nästan kännas som jag är van vid att det brukar kännas att vara AIK:are. Att få uppleva den här ångesten igen... det är nästan som att komma hem. På ett väldigt sinnesrubbat vis.

Men om sanningen ska fram så tror jag ändå på vinst ikväll. Det är ju för fan bara Modo, och med Skrbek tillbaka borde det bli lite ordning på BP. Vi tar oss i kragen och vinner med 5-2.



Andra bloggar om: , , , , , , ,

Kommentera här: