Strecken; de fördömda, uppmärksamhetspockande jävla strecken

Tycker gott mina lärare kan ge mig lite dispens från skolan den närmsta tiden. Som ni lite mer än normalbegåvade människor med lätthet inser, är det orimligt att avkräva mig fullt fokus på skolrelaterat nonsens den här tiden på året. Titta bara på de förhatliga små linjer nedan som ständigt finns i mina tankar.

Jag måste titta på dem. Jag vill inte titta på dem. Men jag kan inte vrida bort blicken. Kan inte inte se på dem. Blundar jag så står de att läsa på insidan av ögonlocken, kompletta med kvarvarande spelscheman, sannolikhetskalkyler och fan och hans moster.

Det är spännande tider nu.




Andra bloggar om: , , , ,

Kommentarer:

1 Icebear:

Ta det lugnt jag såg matchen mot Hv i Lördags och tror att det blir minst semi i år och sen vet man aldrig hur det slutar /

2 Robert:

Känner mig lite, lite lugnare nu efter 3-0 mot tälje. Det är till och med så att jag kan kosta på mig att andas ut. För stunden.

3 Icebear:

Andas lugnt men det var ingen bra match idag men just nu räknas bara poängen hur den tas kvittar /

4 Icebear:

Stängde av efter 5-0 igår nu är lugnet långt borta

det börjar kännas mer som panik blir det inte bättre på lördag får man väl (hemska tanke)börja hålla på Luleå.

5 Robert:

Ja usch... Vad fan hände egentligen?

Kommentera här: