Fototriss: Så här ser det ut där jag är idag, del 2

Detaljerna från gårdagens bravader är fortfarande lite skissartade. Dock finns vissa materiella attiraljer som skvallrar om vad som försegick. Bevismaterial A är en ... reflexpinne? Vad den gjorde i vårt vardagsrum i morse har jag inget bra svar på. Bevismaterial B är en väldigt kluddig anteckning; "Att sova i linne är mitt magnum opus". Detta, tillsammans med ett sms i utkorgen där jag "högtidligt" ber om ursäkt för "strippandet", samt en Spindelmannenmössa som jag aldrig sett förut som befann sig i min högra jackficka när jag vaknade i morse (den kan ha legat och skräpat på Clemenstorget igår natt, återfås mot beskrivning), vittnar om att jag i varje fall knappast hade tråkigt. Vad jag nu än sysslade med. Och bild 3 är helt enkelt ett bevis på att det är en trevlig dag där ute, för de som mäktar med att delta i den.

Fler dagsfärska fototrissar finns här.








Andra bloggar om: , , , , , ,

Kommentarer:

1 S.mor:

Verkar ha varit en trevlig fest.... Bilden på blommorna i fönstret är fin men gillar pennan och blocket mest.

2 http://lilalili.blogg.se:

Så underbart att du hade en rolig kväll...och tack för att du bjöd på en del av det i din triss..självklar favorit här blir din andra bild..det kan ju va bra att veta så du inte lägger dig med sockarna på eller något ;)

Ha en bra kväll! o Take care out there!!!

3 ZIppo:

Synnerligen fantasieggande berättelse.

:-)

Det som jag undrade mest över var bild nummer 1.

Blir min favorit med andra ord.



Ha det gott och hoppas på att du får svar på några av dina frågor.





/Zippo

4 Hanna:

Roliga motiv. Mittenbilden är min favorit.

5 ursula:

fast idag var vi kanske inte lika pigga...eller var vi? :)

6 Synne.:

Jaha ja.... undrar vad du pysslade med igår.

Reflexpinnen blir nog min favorit.

Varför? Jo skulle gärna veta hur du tänkte när du tog den med hem...

Klems.

Kommentera här: