Mariah Carey är INTE rock

Sitter och lyssnar på en låt från en av Brian Mays soloskivor, och ser att iTunes rekommenderar ett gäng snarlika låtar som programmet tycker att jag borde införskaffa, ty det tror att jag skulle uppskatta dessa. iTunes gör sånt. Och iTunes brukar ha rätt angående såna här saker. Bland dessa låtar finns Touch my body av Mariah Carey och When I grow up av The Pussycat Dolls. Och jag måste säga att jag är en smula skeptisk. Mer än en smula, till och med.


Andra bloggar om: , , , , ,

Kommentarer:

1 Julia:

hahahaha :D

2 Nitania:

Haha fan vilken ball blogg du har. Snygg och "din plattång i självfallhelvetet" var ju det roligaste man hört på länge..



-----------------

Hur blev de stora bloggarna så stora? Var med i diskussionen på min blogg. Hur kommer det sig att Kenza, Stina-Lee och Blondinbella regerar bloggvärlden?



http://nitania.blogg.se/2008/september/hur-blev-stina-lee-och-blonda-bella-stora-i-b.html

3 Kajsa:

Det har du all anledning i världen att vara!

4 ed hardy kleidung:

Det har du all anledning i världen att vara!

Kommentera här: