Kvällens mail

"Dess verkligen en pleaseure att komma längs din profil på ***********.

Jag är Nelly med namn snygg ung flicka och i saerch av en motsatt partner.This är därför jag har beslutat att kontakta dig på denna webbplats så att vi kan etablera en bra relation och även lära känna varandra. Din ålder, ras och religion är aldrig ett problem för mig, alla som betyder något är sant kärlek. Vänligen kontakta mig på min e-post *************** att jag kan säga mer om mig själv och även med min bild.

Hoppas att du hör av dig soonest.
Nelly."



Jag må vara lite smått packad för tillfället, men detta är väl ändå inte korrekt språkbruk? Jag vet inte. Får läsa om det imorgon. Måste vara en trevlig tjej, som försöker överbrygga (uppenbart oöverkomliga) språkbarriärer bara för att få möjlighet att prata med mig.

Kommentera här: