Saker jag gjort idag när jag borde ha pluggat

Saker jag gjort idag när jag borde ha pluggat:
  • Fotograferat mig själv ur sköldpaddsperspektiv
  • Legat på golvet och spanat efter spindlar i taket
  • Bloggat
  • Rakat mig under armarna
  • Försökt äta ostmackor så långsamt som möjligt
  • Facebookat
  • Sorterat tvätt
  • Bytt kläder tre gånger
  • Vattnat blommorna
  • Städat på skrivbordet
  • Bloggat lite till
  • Defragmenterat hårddisken
  • Sjungit i duschen
  • Pratat med min sambo i telefon två gånger
  • Placerat Tyrkisk Peber-godisar under överläppen tills det började svida för mycket
  • Pluggat fel saker (t.ex. om handryggens kärlsystem)
  • Googlat på helt irrelevanta saker (exempel: Mekanisk tjocksmock och Svampsoppa Mississippi) och fnissat högt för mig själv åt söksvaren
  • Och nu bloggar jag visst lite till...
Men 1,5 timmars pluggande har det i varje fall blivit. Synd bara att målet var det dubbla...
Men dagen är inte över ännu.



Andra bloggar om: , , ,

Kommentarer:

1 Ninja:

Saker jag gör allt för sällan eller aldrig:

# Fotograferat mig själv ur sköldpaddsperspektiv

# Legat på golvet och spanat efter spindlar i taket

# Rakat mig under armarna

# Försökt äta ostmackor så långsamt som möjligt

# Bytt kläder tre gånger

# Sjungit i duschen

# Placerat Tyrkisk Peber-godisar under överläppen tills det började svida för mycket

# Pluggat fel saker (t.ex. om handryggens kärlsystem)

# Googlat på helt irrelevanta saker (exempel: Mekanisk tjocksmock och Svampsoppa Mississippi) och fnissat högt för mig själv åt söksvaren

2 Robert:

Gör om, gör rätt - Verkställ!

3 hfzn:

öh. varför är inte vi kompisar på facebook? ;D

4 Robert:

Bästa frågan jag hört på evigheter! En kvalificerad gissning är ju att jag tyvärr inte riktigt har koll på vad du heter :-)

Kommentera här: