Jag skulle gärna blogga, men...

Jag skulle jättegärna skriva ett litet inlägg till er just nu, men...
  • ...jag har jobbat arslet av mig hela dagen och orkar helt enkelt inte.
  • ...jag måste sätta mig ner och skriva ett tackbrev till företaget som tillverkar mitt schampo.
  • ...fnnskrsn svpt n hr ch stl mn vklr (klura på den ni...)
  • ...Washington ringde; George behöver mig.
  • ...jag har hicka.
  • ...jag snöt mig så kraftigt att halva mitt ordförråd... halverades.
  • ...min brandvägg litar inte på mig.
  • ...jag vill inte.
  • ...jag är fullt upptagen med att stryka under meningslös information i diverse vetenskapliga avhandlingar och dela ut kopior till alla jag känner.
  • ...en ninja kom in genom fönstret och stal min idé.
  • ...det står ett tv-team från Kalla Fakta och lurpassar på mig utanför ytterdörren och det gör mig lite nervig.
  • ...jag är så pass exalterad över att ha fått tag på biljetter till Metallicas spelning i Köpenhamn i sommar att det gav mig skrivkramp.
  • ...jag vaknade precis, och insåg att jag helt glömt bort att somna.
  • ...jag måste testa hur det känns att spela patiens med riktiga kort.
  • ...House börjar strax på 4:an.

Andra bloggar om: , , , , , , , , , , ,

Kommentarer:

1 Anonym:

you may be excused

Kommentera här: