Fototriss: Spetsigt

Veckans tema på Fototriss är spetsigt. Bild 1 är ett foto av min yngsta syster, med ett par minst sagt spetsiga saker på fötterna. Bild 2 föreställer en väldigt spetsad Appletini, som dessutom ser ut att innehålla en äppelskiva spetsad på ett litet drinksvärd (observera även mina naglar, som är av perfekt hej-jag-jobbar-inom-vården-längd, dvs inte spetsiga för fem öre). Bild 3 är en bild där jag visar var jag skar mig på ett väldigt vasst/spetsigt A4-ark. Det sved ordentligt, och skadan blev så pass omfattande att jag måste ringa in området för att man inte ska missa den.








Andra bloggar om: , , , , ,

Kommentarer:

1 annette:

Kul urval av spetsigt, tycker den första bilden var så fin så det blir min favorit idag!



Kram //annette

2 Syster Eva:

Coola och annorlunda bilder på temat ...det gillar jag!! Jag röstar på drinken ... den triggar min fantasi!



Trevlig söndag!

3 Lillmonster:

Rolig tolkning på temat. Första bilden vinner hos mig. För att den är så fin. :)

4 carina:

Vassa skridskor med en massa spetsar på den gillar jag

5 Lissen:

Min spetsiga favoritbild blir den översta! Syrran blev väl glad över den bilden???

Ha det så gott

6 lilalili:

jättefina bilder, men skridskoprinsessan blir min absoluta favorit.

Kramis

7 S.mor:

Den första bilden på Celina är bäst men nr2 ser god ut.

8 SysterLilli:

Vilken bra tolkning av temat med fina bilder. Isprinsessan är väldigt bra, men måste ändå säga att sista bilden blir min favorit för att det var lite tokrolig. Det GÖR ont att skära sig på papper! :)

Ha det gott!

9 Annies Fotoblogg:

Fin konståkningsbild.

10 cerabus:

vackert!

11 Nettan:

Fina tolkningar, skridskoprinsessan blir min favorit.

Ha det bäst.

12 Hasse:

Morrn



"Små sår och goda vänner ska man onte

förakta".

Tur att du jobbar innom vården........

Ha de bra



Hasse

13 Hasse:

Morrn



Det skulle stå "inte" inte onte.

Flåt



Hasse

Kommentera här: