Fototriss: Smaken sött

Lite knepigt tema på Fototriss den här veckan, då sött inte direkt är någon favoritsmak hos undertecknad. Och då jag, även om så hade varit fallet, inte har som vana att systematiskt fota saker jag äter. Så jag fick gräva djuupt i arkivet denna gång. Bild 1: De fluffiga vitchokladmoussegrejerna som jag gjorde en gång. Minns inte alls hur. Minns knappt varför. Men jag minns i alla fall att de var goda. Bild 2: Tårtan jag fick av min sambo efter min sista arbetsdag i tunnelbanan (a.k.a. en av de bästa dagarna någonsin). The sweet taste of success... and cape gooseberries. Bild 3: Candyman med familj, gruppfoto taget när hela sällskapet samlades för att fira påsk. Firandet avslutades abrupt i min mun.








Andra bloggar om: , , , ,

Kommentarer:

1 Veronica-I FOKUS:

Blåbär, jag älskar blåbär.

Första bilden röstar jag på.

Men alla bilder är fina. Tredje va lite kul.

=)

2 annette:

Fina bilder alla tre, men den första ser även lite läskande ut så den blir min favorit!



//annette

3 lilalili:

Vilka härliga bilder! Den sista tycker jag är så underbar att den blir min favorit här. Tur du förevigade Candyman innan han bara försvann!

Kramis

4 Della / Var Dag ett Äventyr:

Stackars Candyman och hans familj. Ett sånt slut.

5 carina:

fina bilder och jag håller med om attden sista är för skön

6 Kurator Pia:

Måste nog välja blåbären eftersom det är mitt favoritbär!! Härliga bilder!! Må gott!

7 Jonas:

Sista bilden var fyndig, den röstar jag för!

8 Jah Hollis:

Det ser jättegott ut. Och godisfigurernas öde är ju att ätas upp. Det är tufft, men så är det bara. :-)

9 SysterLilli:

Så fina bilder. Den sista är superrolig med godis figurerna. Men den första blir ändå min favorit. Mums med blåbär! :)



Ha det bra!

10 Avsändare Margareta:

Inbjudande tårta, söt och läskande.



/Avsändare Margareta

11 Anna:

Härlig sista bild den fick mig att skratta =)

12 Kin@:

Du skulle hört sonens utrop, när han såga Candyman med familj:O)



Mvh Kin@

Kommentera här: