Min bakgrund (the stuff you do when you're bored)


Det här är bakgrunden till min dator. Nere i högra hörnet är ligger alla astronomirelaterade program. Längs vänstra kanten ligger en massa skräp som jag inte orkat sortera in nånstans ännu, alternativt inte haft hjärta att radera. I mitten är en s.k. sköldpadda. Och uppe i högra hörnet, det allra heligaste: Min bloggbuffert. Där skriver jag in allt som jag kanske eller kanske inte kommer att blogga om, men inte har tid/ork/lust just för tillfället då tanken föds. Där finns så sjukt mycket skräp som aldrig kommer se dagens ljus, blandat med ett och annat guldkorn.

Mest en massa topplistor, till exempel Top 25: 80-talet, Topp 10: Anledningar till varför spel- och filmbranchen borde ge blanka fan i varandra, Topp 10: Anledningar till att inte spränga bron, Topp 10: Låtar jag vill höra på min begravning, Topp 10: Manliga svenska komiker, Topp 10: Gå-på-stan-låtar, Topp 150: Tecken på att det är slut bläck i skrivaren (det är sant), och givetvis den mytomspunna Ultimata Topp 10-listan, där jag listar de 10 bästa låtarna någonsin, alla kategorier. Dessa listor kommer antagligen aldrig att bli riktigt klara. Förutom den där listan om att inte spränga bron; den är redan klar, den är bara kass.

Sådär. Lite navelskådande så här i början av veckan. 33 minuter till House börjar på 4:an. Tick...... Tack...... för att du läst ända hit. Andra bloggar om: , , ,

Kommentarer:

1 joacim:

Gillar iden med reserven av material...

Snor direkt. Haha...



Tips hos(ex)vännerna:

Ta print screen av deras skrivbord och lägg denna som deras nya bakgrund... Fjortisknep, men e man mer än dubbelt så gammal blir det dubbelt så roligt...

Kommentera här: