Kanske skulle låta bli...

Nej, om man kanske skulle ta och låta bli att blogga idag, försökte en av mina hjärnhalvor - som önskar förbli anonym - lite trevande. (Misstänker dock starkt den vänstra halvan; den uppvisar vissa tendenser till att bli jävligt gnällig av sig när den inte fått sina åtta timmar föregående natt).

Till den aktuella halvan av min hjärna utan uppgivet namn (som vi kanske kan kalla Hemispherium sinister tills vidare): Önskar verkligen att jag kunde hjälpa dig, men jag har tyvärr lovat den högra halvan att han ska få bestämma den här veckan. Och dessutom så är det tentavecka, så jag måste få blogga av mig lite emellanåt för att inte förlora förståndet (vilket ju kan tyckas lite motsägelsefullt, när det nu är den halva av hjärnan som representerar just förståndet som opponerar sig mot bloggandet). Passar inte detta, så kan jag utan större ansträngning hitta en hjärnhalva som förstår sig på mina behov bättre, inte har lika höga krav, och som säkert är mycket bättre i sängen också.

Ja ja, jävla gnäll. Nu ska jag gå och tillgodose magens behov.
Den gnäller nämligen också. Högljutt.

Fortsätter det så här så gör väl snart hela jävla kroppen myteri.




Andra bloggar om: , , , , ,
(Den högra halvan verkar dock gå på högvarv när jag sover för lite. Mycket märkligt)

Kommentarer:

1 Fröken P.:

Hahaha. Kanske finns det hopp i bloggsfären trots allt..

Kommentera här: