En epok som skulle gå i graven hade visst redan gått och självdött

Idag tänkte jag att jag skulle avsluta mitt medlemsskap på Lunarstorm. Om nu någon förutom jag själv ens minns vad Lunarstorm är för något. Jag har varit medlem där sen 96-97 nån gång (mina glada fjortisdagar, då det minsann hette StajlPlejs), och nu kände jag att det fick lov att vara nog. Så jag försökte logga in. Bara för att märka att det var för länge sedan jag var inloggad senast, så mitt konto hade blivit raderat. Jag blev givetvis bestört. XRob på Lunarstorm är ju något av en institution, så här får det inte gå till; jag förtjänar ett bättre avslut på den här epoken än att bli utsparkad pga inaktivitet. Lite utströdda palmblad, utbredda kläder, undertecknad ridandes på en åsna, folk som ropar Hosianna; inget fancy, bara något som understryker signifikansen i händelsen.

Så, vad göra? Jag skapade ett nytt XRob-konto, och avslutade det istället. Hoppas ni lärt er något av detta, Lunarstorm. Ni dumpar inte mig; jag dumpar er. Fan, man kanske håller på att bli lite vuxen ändå. Om än på ett lite barnsligt manéer.




Andra bloggar om: , , , , , , , ,

Kommentera här: