Skådespelartalang - You're doing it wrong

Hittade det här klippet för ett par månader sedan (minns inte riktigt hur), och jag har förvisso en klippblogg för just såna här företeelser (med företeelse menas här den där åh, jag gillar det här klippet-känslan som spontant infinner sig ibland, just när man hittar ett klipp som man inte hatar), men det här klippet förtjänar en betydligt större publik än så. Det är en samling bloopers av Anna Nicole Smith (R.I.P.) från filmen Skyscraper (som ser ut att vara en skrupelfri Die Hard-ripoff). Och hon verkar lite smått drogpåverkad mellan varven. Eller, jag hoppas verkligen att hon var påverkad av något. För så här dåligt får man fan i mig inte spela. Jag hade ärligt talat kunnat göra det bättre. Och det säger en hel del.





Andra bloggar om: , , ,

Kommentera här: