Världens bästa topp 10-lista?

Ibland måste man erkänna sig besegrad. Det är en del av livet. Och jag gör nog det nu. Aldrig att jag skulle kunna åstadkomma en så här klockren topp 10-lista: 10 things every adult should know. Särskilt punkt 8 fångade mitt intresse. Funderar på att tatuera "your race, gender and nationality are fucking accidents of birth" runt hela halsen. Som den där killen (Jeffrey nånting..?) från säsong 3 av Project Runway, fast med läsbar stil (oj, nu blev det så där svävande sarkastiskt igen). Ja ja, bara läs listan. Och skratta gärna (förutsatt att du har humor).



Andra bloggar om: , , ,

Kommentarer:

1 Sandra:

lätt att du måste göra en lista över de 10 bästa topp 10-listorna....

why yes, I AM evil.

2 Robert:

Ååh, var du tvungen att säga så där? Tvångstankevarning! :-P

3 Petra:

Hej! Jag har en tävling ang. bloggtips. Gå gärna in på min blogg och lämna ditt bästa bloggtips.

//Petra

Kommentera här: