Jag vill inte

Jag vill egentligen inte skriva det här inlägget, då det får som konsekvens att inlägget om Jessica Albas navel knuffas bort från förstasidan. Men den här stunden är tyvärr ofrånkomlig. Jag kan ju inte sluta blogga pga en bild på en överblottad navel liksom. Det var bara så trevligt att ha lite bilder på navlar i bloggen som omväxling, de stack liksom ut lite (och ja, jag är fullt medveten om att Jessica Alba har inåtnavel, men ni fattar (förhoppningsvis)). Lägger upp en bild på Carolas mage istället, men... nej. Det är helt enkelt inte samma sak. Det är som om nånting saknas (och då syftar jag inte på det faktum att Carola inte har någon navelpiercing, men ni fattar (förhoppningsvis)). Magin och nyskapandet är borta. Nu är det bara ännu en bild på en mage. Been there, done that.

image567
Carolas mage


Andra bloggar om: , ,

Kommentera här: