Att döda 5 minuter

Hmm hmm,
hm-hm-hm-HMM-hm,
hm-hm-hm-HMM-hm,
hm-hm-hm-hmmm


Melodi: Star Wars Main Theme - John Williams

Idag har folk hittat hit bland annat genom att söka på "tvättmedel och död", "blogg nu ska jag skära mig", "återvinna mobiltelefon" och "x-rob". Jag tog för kännedom bort bindestrecket i XRob 1998, och jag gjorde om de två första bokstäverna till versaler runt 2001 nån gång. Men det var ju nästan rätt i alla fall. Nu har jag dödat 5 minuter av min tid. Det känns inget vidare. Inte alls bra. Och om man sen multiplicerar dessa 5 minuter med antalet besökare under en vanlig dag, så har jag precis slagit ihjäl ett helt dygn, plus/minus ett par timmar. Bara genom att skriva några nonsensrader. Jag måste tänka mig för framöver. Vara lite försiktigare. Tid är väldigt viktigt. Man har inte hur mycket som helst. Tid kan man sälja, och du gav just bort 5 minuter gratis din jävla klant. Förutsatt att du inte sitter på jobbet och läser bloggar då förstås, i såna fall är det bara att gratulera.


image611



Andra bloggar om: ,

Kommentera här: