Hitler då!?

Läste precis om den underhållande tittarstormen mot herr Palms mustasch. (Hur lyder definitionen på en tittarstorm förresten? Finns det ett definitivt antal människor som måste höra av sig om något för att det ska räknas som en storm? Tresiffrigt? Eller krävs det ännu fler? Känns som ett uttryck som det är hög risk att det kommer att gå inflation i). Men nu var det inte det som jag skulle skriva om. Det som jag hakade upp mig lite på, är den diskriminerande omröstningen om tidernas mustasch som genomförs i samband med artikeln. En av världens mest kända mustascher, den som prydde Adolf Hitlers hatiska lilla nuna, finns inte med som alternativ. Jag vill rösta på Hitler! Jag vill bedöma mustaschen, inte idioten den råkade sitta på! Nu fick jag inte det. Så jag röstade på Freddie Mercury istället. Otippat värre, jag vet.

Hitler in action, anno 1992


Andra bloggar om: , , , , , , ,

Kommentarer:

1 Glad Prick:

Att tittare lägger näsan i blöt är en sak men att Aftonbladet sedan censurerar kommentarer som inte faller dem i smaken är ännu värre. Se i min blogg vilket inlägg som försvann från snackis några min efter att den har lagts in. Sorgligt nog är jag inte den enda.... Så demokratiskt...

Kommentera här: