Fototriss: Vatten

Veckans fototrisstema är vatten. Och bor man i Landskrona så är det omöjligt att inte fota en och annan bild av havet i tid och otid. Därav bild 1, från en härlig höstdag förra året. Bild 2 är också tagen nere vid havet. Dock inte samma dag som bild 1, tro det eller ej. Bild 3 är från en av de första riktigt varma vårdagarna förra året, nere vid det smutsiga vattnet vid Venterminalen, där det är sanslöst svårt att låta bli att sitta och dingla med benen sådana dagar.








Andra bloggar om: , ,

Kommentarer:

1 annette:

Ja, bor man som Du blir det nog många vattenbilder, tvåan blir min favorit!



mvh //annette

2 celina:

3 celina:

nice

4 lilalili:

Kanonfina bilder, alla tre tilltalar mig!

Kramis L

5 Amanda:

Jag gillar andra bilden, man blir riktigt kall av den!

6 morsdeka:

Trevliga bilder! Gillar tvåan bäst. KRAMEN!

7 Susanne:

Hmm, den där första vyn känner jag igen. Plåtade visst den till min vattentriss.



Tycker också om is - i smält form.

Kommentera här: