Världens skitfulaste banner, exklusivt i min blogg

Jag har gjort en banner. Alldeles själv. Den är skitful. Det är lite så jag jobbar. Jag gör fula saker utan vare sig syfte eller innebörd. Och, för att verkligen sätta dit den där efterlängtade pricken över i, så tänker jag nu göra reklam för min blogg. På min blogg och på min blogg endast. Det är så meningslöst att det nästan blir ett litet ställningstagande. Självklart med ett visst stänk av satir.

161308-484

För er som inte kan se vad bilden föreställer (och jag föreställer mig att ni är många), så är det en närbild på en blodådra på en platichthys flesus, eller skrubba/skrubbskädda/flounder. Vad jag vill minnas så panerades den, och slukades i ett nafs. Rik på mineraler och B-vitaminer. Men innan dess så fotograferades dess döda kropp för att läggas upp för allmän beskådan på min blogg.

image489
Skrubba



Andra bloggar om: , , , ,

Kommentera här: