Röntgenbilder igen, tjohoo!

Hur man kan låta bli att skicka en patient av det här slaget på röntgen övergår mitt (förvisso relativt ringa) förstånd. Jag menar, de1 skickar ju alla möjliga och framförallt omöjliga patienter i övrigt. Men jag ska inte klaga, det faktum att de inte undersökte honom ordentligt, föranledde ju Aftonbladet att publicera ytterligare en fin röntgenbild som jag kan njuta av, tack så mycket.


1 Allmänläkare, akutläkare, privatläkare, företagsläkare, distriktsläkare, kirurger, ortopeder, kardiologer, gynekologer, urologer, ÖNH-läkare, förlossningsläkare, hepatologer, pediatriker, endokrinologer, nefrologer, onkologer, neurologer och reumatologer. Men reservation för att jag har glömt en hel del. Endast i undantagsfall kan det även röra sig om oftalmologer eller hudläkare.


Andra bloggar om: , , , ,

Kommentera här: