Bushs formkurva

Må så vara att nåt form av nöt till lägre stående individ1 kastade bort sina skor, det är inte det viktiga. Ej heller är det särskilt relevant att de kastades i riktning mot de Förenta Staternas president. Att de sedan var av storlek 44, bör den oinvigde inte heller göra nybörjarmisstaget att skatta som alltför väsentligt. Nej, det som förtjänar att uppmärksammas är reaktionen. Såg ni hur snyggt Bush duckade!? Vilka härliga reflexer. Inte illa pinkat för en 68-åring. Inte illa pinkat alls. Tv-spelaren i mig saluterar honom. Han skulle garanterat vara en jävel på WarioWare, förutsatt att han nu fick för sig att testa det någon gång. Observera att detta inte betyder att jag på något vis skulle sympatisera med några imperialistiska ideal; detta bör enbart tolkas som ett bevis på min uppskattning för vältrimmade reflexer2, varken mer eller mindre.


[Här skulle jag mycket väl kunna
tänka mig att lägga in en bild,
men jag låter nog bli, trots allt]




Nattens soundtrack är för övrigt These boots are made for walking - Nancy Sinatra.






1 Med 'lägre stående' avses här en person som inte är kapabel till att delta i en vuxen konversation, utan känner sig tvungen att ta till grottmänniskomässiga känslouttryck för att göra sin åsikt hörd. Vanligare hos övriga primater (primates) än hos människan (homo sapiens).

2 Med 'reflex' avses här de motoriska mönster som ryggmärgen (medulla spinalis) och förlängda märgen (medulla oblongata) utlöser vid specifika sensoriska stimuli.


Andra bloggar om: , , , , , , , , ,

Kommentarer:

1 Sten-Åke Succén:

hahaha, tack för ett skönt garv! :)

2 Pontus Johansson:

Hej.



Lite off-topic.

Vi tog oss friheten att länka till din trevliga blogg.



http://labrandstation.wordpress.com



/Pontus på Stadsbiblioteket

3 Anonym:

Jag vet! Det är liksom inte som att man reagerar på att skon kunde ha varit napalm, eller säg ngt annat behändigt och betydligt farligare kastvapen, typ, en bomb eller molotov coctail och hans livvakter inte reagerade särskilt, utan att han rörde sig som Mr. Smith i Matrix. Dodge this, maddafakka=P



Och som av ett under har man glömt alla oprovocerade krig. Ett julmirakel, indeed.

Kommentera här: