Fototriss: Tidigare tema

Fototriss firar 10 veckor, och detta firande tar sig uttryck i att man tillåts frossa bland tidigare teman och välja det man känner för. Jag har valt tre bilder som gestaltar en låt (tema #9), men som samtidigt även representerar tre olika färger (tema #2 (klurigt som tusan, jag vet)). Låten heter Det är kärlek av TvåSexEtt, och jag tror att väldigt få utanför stadsgränsen hört talas om den, men den finns att ladda hem här för den intresserade.


Bild 1: Landskrona/Blå


Bild 2: Landskrona/Grön


Bild 3: Landskrona/Höst


Och klart som fan att 'höst' är en färg.
Andra bloggar om: ,

Kommentarer:

1 matte:

Snyggt! ja klart höst är en färg!

2 annica:

Gillar den sista bilden bäst. Den är maffig!

3 Laila:

Japp, höst är en färg! Och vilka alldeles fantastiska RÖTTER! Bara de är värda att tittas på där de gräver ner sig i den skånska myllan med långa fingrar.

4 trivago:

Absolut, höst är definitivt en färg! Alla tre är jättefina, men höstbilden tilltalar mig allra mest.

5 Sinkadus:

Vilka häftiga rötter... de får mig att tänka på troll på något sätt. Höst är favorit...

6 mumari:

Vilka snygga foton! Höstbilden ser supermysig ut! Haha, visst är höst en färg ;o)

Kommentera här: