Topp 10: Benbrott

I jakt på märkligare och märkligare saker att rangordna så har jag nu kommit fram till att jag borde göra en topplista över benfrakturer. Jag vet att jag borde bli äcklad över en del av dessa videor, men jag är för upptagen med att fundera över hur de skulle se ut om jag tilläts röntga dem. Känsliga läsare/tittare varnas inte, då dessa behöver härdas/trubbas av lite.

1. Wrestlingbenbrottet




2. Kickboxing verkar vara en trevlig sport




3. Henke Larssons klassiska benbrott





4. Fallskärmshoppningsolycka





5. Trampa snett under en tennismatch ser otrevligt ut




6. Jag gillar motståndarens reaktion





7. Skateboardolycka





8. Studsmattor är Djävulens påfund




9. Amerikansk fotboll är för idioter utan självbevarelsedrift




10. Ska man våga gissa på en spiralfraktur?






Andra bloggar om: , , , , , , , , , ,

Kommentarer:

1 SAM:

HAHAHAHA 8an var ju bäst. jag tror faktiskt jag också bara skulle stått o skrattat ifall någon "slog sig" på det viset.
men shit, man känner ju (endast lite av) smärtan när man tittar på dessa videos - smärtsam lista

2 Robert:

#8 har jag sett på AFV, men då har de klippt innan man ser att han brutit benet. Morbida redigerare i det där landet... :-)

Kommentera här: