Hej och hå

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa? Åtta stycken.

Vilken svordom använder du mest? Jag går runt på 18 stycken, det är rätt jämnt fördelat mellan dessa. Har även ett par extra svordomar på prov som jag hittat på helt själv, som jag slänger in i en mening ibland bara för att se om jag lyckas etablera dom som allmänt erkända svordomar så småningom.

Äger du en iPod? Nope, har en Creative. Den har längre batteritid.

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ta bilden.

Vilken var den senaste filmen du såg? Ratatouille. Den var väl okej, antar jag. Saknade dom där klockrena karaktärsporträtten och riktiga höjdarögonblicken kanske, men den får godkänt.

Har några av dina vänner barn? Ja, ett helt drös.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Jag skulle köpa mig fri från CSN. Sen vill jag ha ett hus.

Har någon någonsin kallat dig lat? Det var några år sen sist, men visst har det hänt.

Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk? Vanlig.

När var senast någon stötte på dig? Inte den blekaste, är inte så observant av mig.

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? Berg- och dalbanor.

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Givetvis. Det är vad som gör folk till folk.

Tittade du på tecknat när du var liten? Det gör jag väl fortfarande?

Hur många syskon har du? Två av varje sort.

Äger du några band t-shirts? Ett helt drös Queen t-shirts (ingen aning hur många), en Metallica t-shirt från Ullevi -04, en Deep Purple t-shirt från Hovet -03, en The Darkness t-shirt från Annexet -06, en Purusam t-shirt från en spelning i Burträsk -98, och så en Björk t-shirt från Arvika -03. Det är nog alla.

När flög du senast? I mitten av Augusti i år, Skellefteå-Arlanda.

Läser du för skojs skull? Ja, nästan varje dag.

Pratar du några andra språk? Engelska, tyska och skånska.

Har du en stationär dator eller en laptop? En stationär, plus en icke fungerande laptop.

Vilka gör du, önskningar eller planer? Både och. Mest hela tiden.

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Har redan en tatuering, men drömmer om fler.

Ska killen bjuda på första dejten? Den som tagit initiativ till dejten får betala den också.

Vad tar du med dig på bion? Sällskap. Annars föredrar jag att inte äta eller dricka under filmen, det tar mig ut ur upplevelsen på nåt sätt.

Vem var din favoritlärare? Lågstadiet: Gun. Mellanstadiet: Solveig. Högstadiet: Kajsa. Gymnasiet: Kurt. Universitetet: Det återstår att se.

Din favoritlåt just nu? From Yesterday - 30 Seconds to Mars

Vem talade du senast med i telefon? En jobbarkompis.

Har du nånsin varit kär? Ja, många gånger.

Kan man vara kompis med ett ex? Ja, jag är då det, och det funkar ypperligt.

Din favoritfärg? Blått eller svart. Grönt ligger rätt bra till också.

Hur många kuddar sover du med? En. Men den är rätt tjock och kompakt, så den motsvarar nog två vanliga på ett ungefär.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja, allt annar vore nog hyckleri.

När grät du senast? När Skellefteå gick upp i Elitserien, onsdagen den 5:e April 2006.

När fick du senast en puss? Nyss.

Vad kan vara avtändande hos en kille? Det faktum att han är en kille, för det första.

Finns de nån som vet allt om dig? Nej.

Tror du på änglar? Nej. Tills motsatsen är bevisad.

Hur många par skor har du? 6-7 par nånting.

Vem fick du senast sms från?
En klasskompis.

Vad har du för väder? Typiskt höstnattsväder. Uppehåll.

Har du en blogg? Nej. Bloggar är ute. Jag skriver ett elektroniskt evangelium.

Vad har/är du just nu? Jag har det väldigt bra, jag är en rockstjärna just nu.

Var är du just nu?
Hemma.

Skulle du vilja ändra nåt i ditt liv? Hmmm. Min frisyr kanske.

Är det nåt du skulle vilja säga till nån som du inte gillar? Finns ingen som jag ogillar.

Är det nåt du är nöjd med hos dig själv? Ja. Mitt lugn, mitt tålamod och min disciplin, och min omisskännliga förmåga att använda mig av långa och påfrestande synonymer hela jävla tiden.

Är det nåt du inte gillar hos dig? Ja. Min musiksmak är lite för perfekt, och mitt hår börjar verkligen bli för långt. Sen är jag lite för obrydd ibland (frankly my dear, I don't give a damn), och kanske dagdrömmer jag lite för ofta.

Vart vill du vara precis nu? Antingen hemma i Norrland, eller liggandes i en varm jacuzzi med en kall Staropramen i handen, eller i Hyrule. Eller helt enkelt liggandes i min säng, sovandes mycket djupt.

 

image369

 

Andra bloggar om: ,

Kommentarer:

1 Sandra:

den ska jag sno! (listan alltså, inte frisyren. duh.)

2 Robert:

sno på, det är ändå stöldgods redan, så jag kommer inte att sakna den :-P

Kommentera här: