Det kallas multitasking

"Det tar tid. Och det är här min undran kommer in: Hur kan så många ha så mycket tid? För alla bloggarna är inte fjortonåriga flickor och någon riktigt stor sak är inte bloggandet bland pensionärer, såvitt jag har förstått".

Jag kan plugga, facebooka, blogga, msn:a, äta, prata med min sambo och lyssna på musik samtidigt utan några större problem. Och tid är inte nåt man har. Tid är nåt man tar sig. Fick en bok om sånt här beteende i födelsedagspresent, men då jag inte lärt mig blogga och läsa samtidigt (ännu) så har jag inte hunnit med den. Men om jag klarade av att köra tåg i tunnelbanan och läsa fantasyromaner på en och samma gång, så nog fan borde jag väl kunna klämma in lite bokläsande i bloggandet också.

(Eller, hmm förresten, jag tror den handlar om det i alla fall. Har som sagt inte läst den ännu. Men titeln passar onekligen in på min hjärna, och så har den fiskar på framsidan. Blubb blubb).






Andra bloggar om: , , , ,

Kommentarer:

1 mimmi:

woho! vuxen - at last! :D

2 Robert:

Men glöm inte att det var på håret ;-)

Kommentera här: