Steve Irwin blir actionfigur!

Den avlidne krokodiljägaren Steve Irwin blir nu actionfigur, skriver Expressen. Och jag vill ha en! Tycker det är helt rätt att hedra hans minne genom att ge honom evigt liv på det här sättet. Den ska visst kunna säga både "Crikey!" och "Holy Guacamole! Do you see that? It's a giant golden orb spider and she's built her web right across our path! It's super sticky for catching small birds and bats. Let's not disturb it." 

Uppenbarligen fanns planer på att ge ut den här dockan redan innan hans död, då han spelat in rösten till den. Den ska göra sin debut på den internationella leksaksmässan i New York i Februari, och beräknas kosta $22.

Och en vacker dag hoppas jag att jag lyckats bli så pass känd att någon gör en actionfigur av mig.

Irwin
Stevw Irwin - Komplett med khakiutstyrsel och krokodil.

Kommentarer:

1 jessica höglund:

fy fan vad kul jag vill ha deen !!!!

Kommentera här: