Tillåt mig att vara lite lagom skeptisk

Hade jag druckit kaffe så hade jag garanterat satt det i vrångstrupen när jag läste detta. (Nu blev det O'Boy istället). Ed Belfour till Leksand? Till lilla, tråkiga skit-Leksand, som inte kommer att se röken av Elitserien på minst en 3-4 säsonger till? Fast samtidigt så är det ändå Jonas Fahlman som skriver det. Men å andra sidan så står det i Expressen av alla ryktesblaskor. Men kunde Trevor Kidd skriva på för Örebro, så antar jag att precis vad fan som helst är möjligt. Vi får väl se vad som händer. Spännande och smått otroligt rykte i vilket fall som helst. Det skulle göra Hockeyallsvenskan lite intressantare att följa i år.

Topp 10, anledningar att följa Hockeyallsvenskan i år:
  1. Se Björklöven misslyckas
  2. Se Björklöven misslyckas kapitalt
  3. Se Malmö falla på målsnöret
  4. Se "hela Sveriges lag" Leksand kollapsa i Kvalserien
  5. Se Bofors spela samma tråkiga grishockey som alltid
  6. Derbyt Rögle-Malmö
  7. Se (Solna) AIK:s unga, lovande lag ta för sig
  8. Se Hammarby åka ner till Division 1 (det kommer att hända)!
  9. Se Västerås nå nästan hela vägen men inte riktigt räcka till, som vanligt
  10. Se hur Brancalion och Sundqvist sköter sig i Sundsvall
Men nog om allsvenskan nu, 38 dagar kvar till Den Riktiga Premiären.



Andra bloggar om: , , , , , , , , , , , ,

Kommentarer:

1 Tommy:

Ser faktiskt hellre Leksand i Elitserien än några av de lag som är där i dag.

2 Robert:

Jo, det kan jag hålla med om (Mora, Linköping och SSK t.ex). Jag menar bara det att jag har svårt att se vilket lag dom skulle tänkas slå ut med den trupp dom har i år. Och att Leksand är en väldigt tråkig by.

Kommentera här: