Fan då

Jag visste väl att jag skulle fått tummen ur och blivit polis eller brandman när jag väl gick i dom tankarna för 4-5 år sen! (Det var väl antagligen primitiva tidiga uttryck för min vilja att hjälpa människor, anm).

För dom av er som, som vanligt, inte orkar bemöda er med att klicka på länkarna i början av inlägget så kan jag tala om att det är en lista över vilka yrken som kvinnor anser vara sexigast. (Egentligen så gillar jag att förklara saker, så det gör inget att ni är för lata för att böja lite på lederna i era pekfingrar för att trycka ner knappen på musen, det får mig bara att känna mig produktiv - ju mer text jag producerar, desto nöjdare blir jag. Skit i att det går ut över innehållet, man kan inte få allt).

Och, det här kan kanske komma att chockera er en smula. Väcka anstöt. Uppröra er. Förfära er. Skaka om er tillvaro. Men röntgensjuksköterska finns inte ens med på listan! Uppenbarligen är undersökningen gjord på någon form av sluten vårdavdelning för psykiskt sjuka. Jag ogiltigförklarar den härmed. Nej, här är den riktiga topp 10, så som den borde ha sett ut hela tiden:
  1. Röntgensjuksköterska
  2. Rörmokare
  3. Lastbilschaufför
  4. Liksanerare
  5. Sophämtare
  6. Lokalvårdare (obs, endast i t-banan)
  7. Kloakarbetare
  8. Baddräktsdesigner (hög snuskgubbefaktor)
  9. Försöksdjur
  10. Lindansare
image296
Brandman - Uppenbarligen inte sexigt alls. Rörmokare - Hett som fan.



Andra bloggar om: , , , , , ,

Kommentera här: