Åke - En klassiker




Kommentarer överflödiga. Om alla reklamfilmer var så här underbart bra så skulle jag till och med orka se på tv.



Tillägg: Läste i Aftonbladet att Halle Berry "gjort en Britney" och rakat av sig håret. Detta måste jag dock påpeka är en sanning med viss modifikation, då Britney egentligen gjorde en Nathalie Portman. Som i sin tur gjorde en Demi Moore. Skillnaden är väl att Halle, Nathalie och Demi gjorde det för diverse filmroller. Britney bara gjorde det. Av det kan man, om man är på humör, dra slutsatsen att det var ett försök av Britney att få en ny filmroll. Tack och lov verkar det ha misslyckats, Crossroads var verkligen modern filmhistorias lågvattenmärke (tillsammans med Gigli).

Kommentarer:

1 Emma:

Oh, jag glider mest runt i huvudstaden som en lat komvuxslacker... Allt är bra och rullar på... Är du sköterska än då?

2 Sandra:

ja precis, bästa låtarna ever är ett evighetsprojekt, jag försökte förstås men det blev för knepigt :)bara det faktum att jag gillar så mycket ny musik, som kommer då o då.. ack

3 Emma:

Bara deltidsslyna, knappt så att det räknas... :-P

4 Emma:

Bara deltidsslyna, knappt så att det räknas... :-P

5 /M:

Man kan ju inte glömma Sigourney Weaver i Alien3 -92 och Jami Gertz i Zwei Frauen -89 heller!

6 Robert:

Tja, KAN kan man ju, då jag uppenbarligen gjort det :-) Borde göra en ordentlig sammanställning över kvinnliga kändisar med rakade huvuden nån gång. Sinead O'Connor måste ju ses som något av en pionjär inom området.

Kommentera här: