Insikt

Jag är lite torr runt ögonen, fråga inte vad det beror på. Dessutom har jag lite ont i halsen, men det hör knappast till ovanligheterna. Och när jag stod och borstade tänderna tidigare så slog det mig, att jag förmodligen är en av (väldigt) få människor i världen som kan säga att jag ska fukta ögonen och vila strupen, istället för att säga att jag ska vila ögonen, och fukta strupen. Fast jag ska nog ta och göra både och, strax.

Sen så har jag för mig att jag tänkte att det inte finns några dåliga väder, man kan bara råka vara ute lite för länge i dom. Men det hör ju inte riktigt hit. Även om det också är en form av insikt. Ett citat värdigt Nalle Puh, i vilket fall som helst.




Andra bloggar om: , , ,

Kommentarer:

1 Luddsson:

Jag är lite torr runt ögonen, fråga inte vad det beror på.
Okej, du VISSTE att det skulle komma. VAD BEROR DET PÅ?

2 Robert:

Men fan då! :-P Kan man bli torr tunt ögonen av att vara förkyld? I såna fall skyller jag på det. Alternativt så tvättar jag mig i ansiktet för ofta, så att tvålen torkar ut huden. Eller så överanstränger jag ögonen genom att svara på dumma frågor via kommentarerna i min blogg ;-)

Kommentera här: