Bloggpremiär

Har startat en till blogg, mest för skojs skull (precis som den här då, med andra ord). Den kommer att bestå uteslutande av videos, förevisandes min goda smak. Den saknar syfte (än en gång, precis som den här). Kanske kan man hoppas att den lär folk att inte ta livet på sånt blodigt jävla allvar hela tiden. Samt lära ut vad humor är, ett område inom vilket oroväckande många människor uppvisar stora kunskapsbrister. Adressen lyder som följer:

http://xrob.blogg.se/xrob2/

Jag vet, uppfinningsrikedomen vet inga gränser en dag som denna.



Nu har jag inte Aftonbladet Plus, så jag kan inte läsa hela artikeln i fråga, men jag väljer att vara skeptiskt inställd till citatet ("Jag har blivit mycket spirituell") fällt av Paris Hilton efter 23 dagar bakom lås och bom. Mest för att jag är av den uppfattningen att spirituell mognad kräver betydligt längre lagringstid än 23 dagar. Andra artiklar som tar upp dagens huvudnyhet (obs, sarkasm och satir - två i ett) finns här:
Annars hade Eva-Lenas blogg dagens intressantaste tanke kring det hela: "Är det verkligen frihet att inte kunna röra sig utomhus utan att ständigt vara bevakad av fotografer (...) ?"

Ja ja, hon (Paris) ser ju glad ut i alla fall, och det är väl huvudsaken ändå.

Kommentarer:

1 Admin:

Jag gillar dig

Kommentera här: