Ring din flickvän

Robyn är fan i mig mitt power animal. Jag tittar alltid oroväckande ofta (generaliseringar är Djävulen; jag kan bättre) på den här videon på bussen/tåget/gångvägen hem efter en jobbig dag. Eller på bussen/tåget på väg till ett viktigt möte som jag är obekväm inför.
 
 
 
Ring din flickvän
Det är dags att ni pratar ut
Ge dina anledningar
Säg att det inte är hennes fel
Men du träffade just nån ny
 
Säg åt henne att inte bli upprörd, eller omtolka allt du sagt och gjort
Och när hon blir upprörd, säg att du aldrig menade att såra nån
Sen säger du att det enda sättet hennes hjärta kommer läka, är när hon lär sig älska igen
Och att det inte verkar logiskt just nu men att du fortfarande är hennes vän
Och sen sviker du henne försiktigt
 
Ring din flickvän
Det är dags att ni pratar ut
Ge dina anledningar
Säg att det inte är hennes fel
Men du träffade just nån ny
 
Säg inte att jag ger dig något som du inte ens visste att du saknade
Försök inte ens förklara hur annorlunda det är när vi kysser varann
Och säg bara att det enda sättet hennes hjärta kommer läka, är när hon lär sig älska igen
Och att det inte verkar logiskt just nu men att du fortfarande är hennes vän
Och sen sviker du henne försiktigt
 
Ring din flickvän
Det är dags att ni pratar ut
Ge dina anledningar
Säg att det inte är hennes fel
Men du träffade just nån ny
 
Och nu kommer det vara jag och du
Och du säger att det enda sättet hennes hjärta kommer läka, är när hon lär sig älska igen
Och att det inte verkar logiskt just nu men att du fortfarande är hennes vän
Och sen sviker du henne försiktigt
 
Ring din flickvän
Det är dags att ni pratar ut
Ge dina anledningar
Säg att det inte är hennes fel
Ring din flickvän
Det är dags att ni pratar ut
Ge dina anledningar
Säg att det inte är hennes fel
 
Men du träffade just nån ny

Kommentera här: