ALEX hurts + en flaska decoupagelim = Mycket bättre

Köpte den störta hurts jag kunde hitta på Ikea för ett tag sedan, då vi hade extremt behov av extra förvaring. Fick lov att köpa en vit då mitt skrivbord är vitt, eller okej den här varianten (ALEX) fanns nog bara i vitt förresten men skit samma. Efter ett tag så kändes den dock nästan lite väl vit. Jag tillhör för kännedom typen som får milda kväljningar av allt vad shabby chic heter. I alla fall när det går ut på att maniskt måla allting vitt hela jävla tiden. Så jag köpte en flaska decoupagelim, massakrerade ett gäng stackars serietidningar och skred till verket. Blev nöjd. Om sonen behöver batterier någon gång, så kan jag numera svara att de ligger i Daredevil istället för i femte lådan. Mycket bättre. 


Följande tidningar fick sätta livet till: 1 st Läderlappen från 1969, 1 st Spindelmannen från 1988, 1 st Fantomen från 1973, 1 st Stålmannen från 1974, 1 st Daredevil från 1986, 1 st Hälgealbum av okänd årgång, 1 st Knasen från 2017, 1 st Bamse från 2017, 1 st Kalle Anka av okänd årgång. Er uppoffring kommer inte att glömmas bort i första taget. 





Kommentera här: