Ny namnskylt på gång

Jag brukar välja namnskylt efter humör på jobbet, och håller ständigt i internutbildningar i ämnet för nya kollegor. Har fyra stycken hittills; en grön för när jag är lugn, en blå för när jag är ambitiös, en grå för när jag är melankolisk och en gul för när jag är irriterad. Nåde den som sölar framför mig i kön till kaffeautomaten när jag har min gula skylt, säger jag bara. Dock bör det nämnas i sammanhanget att jag bara haft min gula skylt kanske 6-7 ggr under snart 8 års tid sedan jag blev färdigutbildad. Nåväl, tyckte det var dags att utöka sortimentet med en svart skylt (tolkningen av färgvalet är öppen/fri), och bloggar jag om att jag beställer denna nya skylt från Skyltmax.se (underförstått: Det jag gör exakt just nu) så får jag dessutom rabatt på köpet. Inte så illa.

Kommentera här: