Füllstoff

(En sån där lista som jag snott från otaliga Facebook-statusar)
 
"Klassisk gammal bloggsyssla", a.k.a. "Producera menlös textmassa som om det vore 2007 igen". Se, jag måste till och med fejka arrogans och dra ett löjets skimmer över inlägget för att ens kunna förmå mig att trycka på Publicera-knappen. Se, jag skriver ut detta för att fejka någon form av mognad angående detta faktum. Se, jag skriver ut det också bara för att bidra till illusionen att jag är någon form av kognitiv lök. Se, jag skriver ut det också bara för att insinuera att jag inte är det. Nu vet du inte vad du ska tro längre, men här kommer listan.
 

Fyra platser jag bott på:
  1. Rotebro
  2. Råsunda
  3. Råcksta
  4. Landskrona
Fyra ställen jag arbetat på:
  1. Tekniska kontoret, Skellefteå Kommun
  2. Omsorgsförvaltningen, Landskrona Kommun
  3. Røntgen, Hammerfest Sykehus
  4. Underjorden
Fyra saker jag älskar att se på tv:
  1. Doctor Who
  2. The X-Files
  3. Dokumentärer om universum
  4. Gamla Queen-konserter
Fyra platser jag varit på:
  1. Surfers Paradise, Gold Coast, Australien
  2. Louvren, Paris, Frankrike
  3. Ett skabbigt hotell på andra sidan en parkeringsplats från ett Taco Bell, Pittsburgh, USA
  4. Skellefteå Kraft Arena, Skellefteå, Sverige
Fyra saker jag älskar att äta:
  1. Surströmming
  2. Sushi
  3. Sojabönor, tofu o dyl.
  4. Palt, kanske
Favoritdrink/dryck:
  1. Te
  2. Vatten
  3. Öl
  4. Nej, de tre sakerna är nog det enda som jag dricker

Kommentera här: