Ang. klänningen

Okej, jag hade inte tänkt kommentera klänningen då det är så smärtsamt uppenbart att den är svart och blå. Således en diskussion som inte är värdig mitt deltagande. Men så märker jag att majoriteten av er anser att den är guld och vit?? Fuck that, all hövlighet är out the window på fem röda sekunder. Ett av få tillfällen där jag tillskriver tid en färg förresten. Men jag har löst det på ett ganska enkelt sätt. Ty, det är ju ett välkänt faktum att "av barn och dårar får man höra sanningen". Och som tur är så bor jag ihop med en ur varje kategori! Efter ett snabbt enkel-blindtest här hemma så står svaret klart; klänningen är svart och blå enligt 100% av urvalsgruppen. Quod erat demonstrandum. 

På samma sätt har jag även fått reda på att mörk materia utgörs av "små katter med stor mage" och att rödförskjutning är inte alls är ett bevis för universums allmänna expansion utan något som "finns i affären, som mjölk".

Kommentera här: